poniedziałek, 10 września 2012

Peregrynacja Etap-Mariampol-Studzieniczna.

W trasę wiodącą na Litwę do Mariampola nie pojechałem sam. Wraz ze mną wyruszyło 2 Kolegów
Motocyklistów - Kolega Bogdan z Żoną Anią - na Hondzie, oraz Puchaty na Suzuki.
Wyjazd rano, o godz 4:00, ja oczywiście spać już nie mogłem więc podjechałem na stację paliw, gdzie zjadłem  gorącego psa popijając kawą na pobudzenie :)  
Ok 4 rano dojechał Puchaty, dotankował i pojechaliśmy spotkać się z Bogdanem i Anią na wylocie z Augustowa.
Okazało się, że Bogdan zapomniał psikacza do nosa :), więc ustaliliśmy, że my jedziemy już do Suwałk i tam gdzieś na wylocie zaczekamy na Pana Zapominalskiego.
Długo czekać nie musieliśmy, ruszyliśmy już wspólnie dalej drogą na Budzisko - granica Państwa.
Do Bazyliki Św. Michała w Mariampolu nie wiedzieliśmy jak dojechać. Zobaczyliśmy w oddali dwie wieże i tam się skierowaliśmy.
Jak się okazało - słusznie. 

Bogdan i Puchaty

Mariampol, Bazylika

W Bazylice

Kopia ikony Batki Boskiej Częstochowskiej

W Bazylice


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz