niedziela, 23 września 2018

Siedem Dziewcząt z ALBATROSA - tyś JEDYNA YAMAHA FAZER FZ 6 S . 2018 r.

Siedem dziewcząt z ALBATROSA - tyś JEDYNA YAMAHA FAZER FZ 6 S.

Piosenka JANUSZA LASKOWSKIEGO wraz z Restauracją ALBATROS w Augustowie.2018 r.

Po kilkudziesięciu latach nostalgii za TĄ JEDYNĄ Beatą-zmaterializowała się w Augustowie postać

BEATY Z ALBATROSA.

Niestety z brązu,nie jak ludzka pamięć,w której została ta BEATA.

Umiejscowiona została by nie było - przy Restauracji Albatros.

Jest chetnie przytulana,fotografowana,można położyc się na kolankach i tak pospać dopóki nie zwinie Ciebie turysto Policja :) 

Zawsze możesz odpowiedzieć,że znalazłeś TĘ JEDYNĄ -której szukałeś całe życie :) 

 Ja zrobiłem fotkę DLA BEATKI z DZIOBATYM i odjechałem....

Ta wizualizacja jest udana-nie jak ten maszkaron z mopem na łbie - Goła Zośka - zobacz w tym linku poniżej : 

                                Wypad na Gołą Zośkę.

                      Dziobaty z BEATĄ Z ALBATROSA :) 





Piosenka Janusza Laskowskiego - Siedem Dziewcząt z Albatrosa.

Siedem dziewcząt z Albatrosa – tyś jedyna,
dziś pozostał mi po tobie smutek, żal.
Miałaś wtedy siedemnaście lat, dziewczyno,
w Augustowie pierwszy raz ujrzałem cię.

A na imię miałaś właśnie Beata,
piękne imię, musisz przyznać, miła ma.
Zabierałem cię co dzień na fregatę,
byś miłością swą upajała mnie.

Minął dzionek, słońce zaszło za jeziorem
i fregaty kontur ukrył się za mgłą.
Na fregacie byliśmy wciąż sami,
a na brzegu ktoś nucił piosnkę tę.

Już od dawna ciebie, miła, nie widziałem,
tak mi smutno jest bez ciebie, tak mi źle.
Lecz myślę, że kiedyś się spotkamy
w Augustowie nad Neckiem w białe dnie.

Te wspomnienia w mej pamięci pozostaną
i na zawsze schowam w sercu je.
Jestem, Beatko, zakochany,
pragnę z tobą jeszcze spotkać się.

Tekst ze strony :

http://www.tekstowo.pl/piosenka,janusz_laskowski,beata_z_albatrosa.html

Chwyty na gitarę : 

http://gory-poezja.pl/Zasoby_witryny/Piosenki/beata.html

Zapraszam do Augustowa na wypoczynek,za nostalgią i w poszukiwaniu Tej Jedynej....

Współczesna Beata ? 

 Myslę,że tak wygląda :) 



Niezły cover,jest siła,dynamika,piękno zaklęte w tej dziewczynie...jak Beata z Albatrosa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz